В Уманському НУС розпочато реєстрацію електронних кабінетів вступників
В Уманському НУС розпочав роботу консультаційний центр з реєстрації електронних кабінетів для вступників, які успішно склали ЗНО у 2018–2021 році. Реєстрація електронних кабінетів вступників триватиме з 01 по 23 липня 2021 року.
У 2021 році вперше з’являється можливість зареєструвати три види електронних кабінетів. Також цього року з’являється статус «Скасовано в зв’язку із зарахуванням на бюджет». Максимальна кількість заяв на бюджет — 5, на контракт — 30.
Нововведення для вступників у 2021 році
Реєстрація трьох видів електронних кабінетів
На сайті https://vstup.edbo.gov.ua вперше з’явилася можливість реєстрації трьох окремих електронних кабінетів.
- Кабінет 1: Для вступу із сертифікатом ЗНО на основі повної загальної середньої освіти для здобуття освітнього ступеня «молодший бакалавр», «бакалавр». У цьому кабінеті потрібно буде ввести середнє арифметичне всіх зазначених у додатку до документа про ПЗСО оцінок або дані атестата й свідоцтва.
- Кабінет 2: Для вступу із сертифікатом ЄВІ/ЄФВВ на основі диплома бакалавра. Цей кабінет потрібно обрати для вступу для здобуття освітнього ступеня «магістр».
- Кабінет 3: Для вступу на основі освітнього професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста або освітнього ступеня молодшого бакалавра. Цей кабінет потрібно обирати для здобуття ступеня «бакалавр». У кабінеті не вводиться середній бал, потрібні виключно дані сертифіката ЗНО та дані документа про освіту.
Статуси заяв
У 2021 році з’являється статус «Скасовано в зв’язку із зарахуванням на бюджет». Це означає, що подана електронна заява вважається такою, що не подавалася, якщо вступника було включено до наказу про зарахування на навчання з державним чи регіональним замовленням.
Наприклад, вступник подавав заяви і на бюджет, і на контракт. Якщо одна із заяв, яка подавалась на бюджет, була включена до наказу, то інші заяви автоматично скасовуються. Але тільки в тому випадку, якщо вступник не підтвердить бажання навчатися за іншими заявами на контракті.
Вступники зі спеціальними умовами вступу (пільгами) можуть створювати електронні кабінети
Вже другий рік поспіль вступники зі спеціальними умовами вступу (пільгами) можуть подавати не тільки паперові заяви, а й створювати електронні кабінети і подавати електронні заяви на вступ. Ці пільги під час вступу будуть враховані. Передбачено тільки у випадках, коли у вступника є документ про повну загальну середню освіту.
Для цього запроваджено новий модуль в ЄДЕБО — «Особи зі спеціальними умовами вступу».
Перед реєстрацією електронного кабінету вступнику потрібно звернутися до закладу освіти та надати оригінали документів, а саме: паспорт (документ, що посвідчує особу), документ про повну загальну середню освіту та документ, що підтверджує право на пільги під час вступу. Заклад освіти отримує документ і фіксує відповідні дані в ЄДЕБО щодо спеціальних умов вступу вступника.
Після цього в кабінеті вступника відображається спеціальна позначка, що означає: вас ідентифіковано як особу зі спеціальними умовами вступу. Якщо такої позначки немає, потрібно буде звернутися до call-центру з підтримки реєстрації електронних кабінетів.
Перелік пільг і спеціальних умов наведено в умовах прийому до вищих навчальних закладів.
Кількість заяв на різні спеціальності
У 2021 році вступник має право подати 5 заяв на бюджет на 5 різних спеціальностей. Кількість заяв на контракт — до 30.
Мінімальний конкурсний бал на бюджет — 125 балів
Для вступу на перший курс для здобуття ступеня «молодший бакалавр», «бакалавр» на основі повної загальної середньої освіти подати заяву можна з 14 липня.
Дати закінчення прийому заяв та документів:
— 16 липня о 18:00 закінчення прийому заяв та документів від осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів;
— 23 липня о 18:00 закінчення прийому заяв та документів від осіб, які вступають за результатами зовнішнього незалежного оцінювання, іспитів, складених з 01 по 13 липня.
28 липня 2021 року (до 18:00) формування рейтингових списків вступників, які вступають на основі результатів зовнішнього незалежного оцінювання та вступних іспитів (у тому числі за квотою-1, квотою-3, квотою-4), надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих з повідомленням про отримання чи неотримання ними права здобувати вищу освіту за кошти державного або місцевого бюджету (за державним або регіональним замовленням).
Після того як вступник отримав рекомендування до зарахування на бюджет, треба подати оригінали документів для вступу на бюджет.
До 2 серпня 2021 року (до 18:00) виконання вимог до зарахування вступниками, які вступають на основі результатів зовнішнього незалежного оцінювання та вступних іспитів (у тому числі за квотою-1, квотою-3, квотою-4) та отримали рекомендації на місця державного або регіонального замовлення. Вступник має подати приймальній комісії відповідні документи.
Для вступу на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра подати заяву можна з 14 липня.
Закінчення прийому заяв та документів о 1800 год. 23 липня.
13 серпня 2021 року надання рекомендацій до зарахування на місця державного замовлення та оприлюднення списку рекомендованих вступників.
18 серпня 2021 року виконання вступниками вимог Правил прийому для зарахування.
Для вступу на навчання для здобуття ступеня «магістр» подати заяву можна з 15 липня.
Закінчення прийому заяв та документів о 1800 год. 23 липня.
Не пізніше 02 серпня 2021 року надання рекомендацій до зарахування на місця державного замовлення та оприлюднення списку рекомендованих вступників.
До 07 серпня 2021 року (до 18:00) виконання вступниками вимог Правил прийому для зарахування.