+38 (04744) 3-07-32
Меню
Остання редакція: 04 травня 2020

Про головні зміни в ЗНО до магістратури – реєструємось дистанційно

До уваги вступників на навчання для здобуття освітнього ступеню магістра! З метою запобіганню поширенню короновірусної інфекції в Україні продовжено карантин до 11 травня 2020 року. Це вплинуло також на зміну термінів і процедури реєстрації осіб для складання ЗНО у магістратуру – єдиного вступного іспиту з іноземної мови (ЄВІ) та єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ).

Таким чином реєстрацію учасників ЄВІ та ЄФВВ у 2020 році перенесено. Вона  розпочнеться 12 травня і триватиме до 18:00 години 5 червня 2020 року.

Важливо! Змінилась і сама процедура реєстрації. В умовах карантину вона відбуватиметься дистанційно і передбачатиме виконання алгоритму наступних дій:

1. Вступник формує і надсилає необхідні документи для реєстрації на офіційну електронну скриньку приймальної комісії.

2. Представник приймальної комісії перевіряє наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення, а також повідомляє вступника про факт їх отримання.

Далі уповноважений представник приймальної комісії роздруковує надіслані документи, формує особову справу вступника та створює запит на формування екзаменаційного листка за допомогою спеціального сервісу в ЄДЕБО, а далі, відповідно, формує і сам екзаменаційний листок.

3. Вступник отримує екзаменаційний листок. У разі успішної реєстрації учаснику надсилають сканкопію екзаменаційного листа на електронну адресу для перевірки правильності внесення усіх даних. Оформлений екзаменаційний листок може надсилатись вступнику також звичайною поштою, якщо про таку необхідність було попередньо вказано в анкеті. Якщо в екзаменаційному листку ви виявите помилки, обов’язково зверніться до приймальної комісії.

Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься у приймальній комісії.

Якщо ж під час перевірки документів встановлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надсилає повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.

Для успішної реєстрації необхідно сформувати і надіслати на електронну адресу приймальної комісії пакет сканкопії або фотокопії наступних документів:

  • заповнена заява-анкета з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка (зразок додаємо нижче);
  • документ, що посвідчує особу – паспорт;
  • облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків) – ідентифікаційний код;
  • довідка, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання в поточному році);
  • диплом, на базі якого планується вступ (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
  • фотокартка для документів розміром 3х4 см (кольорова або чорно-біла) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
  • медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих умов для складання ЄВІ/ЄВФФ).

Зверніть увагу, що у темі листа вступник обов’язково зазначає своє прізвище, ім’я, по батькові, а в тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові та номер облікової картки платника податків (за наявності).

Вступники можуть знайти контактні дані приймальних комісій закладів вищої освіти, а саме: електронну та поштову адресу, телефони, в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності або на офіційних сайтах університетів.

Вступник також має можливість зареєструватися для участі в ЄВІ/ЄФВВ безпосередньо в приймальній комісії. Але це, як виняток, лише у тому випадку, коли не має доступу до електронних ресурсів.

 Тетяна Кравченко, фахівець підготовчого відділення