Поновлення та переведення
Порядок переведення та поновлення студентів до Уманського національного університету садівництва
Переведення або поновлення здійснюється відповідно до Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів вищих навчальних закладів, затвердженого Міністерством освіти України від 15.07.1996 року № 245 та п.6 Постанови Кабінету Міністрів від 20 січня 1997 року №38 із змінами і доповненнями. Воно здійснюється під час літніх або зимових канікул.
Переведення студентів з одного вищого закладу освіти до іншого незалежно від форми навчання, напряму підготовки фахівців з вищою освітою, спеціальності здійснюється за згодою ректорів обох вищих закладів освіти. Це не стосується студентів першого курсу (за умови виключних обставин ці питання можуть розглядатись Міністерством освіти і науки України).
Переведення студентів з одного напряму підготовки фахівців на інший або з однієї форми навчання на іншу в межах Уманського НУС здійснює ректор університету.
Переведення студентів, які навчаються за освітнім ступенем – спеціаліст та магістр, з однієї спеціальності на іншу не допускаються. Ректор має право розглядати питання переведення з іншого вищого закладу освіти або з однієї форми навчання на іншу студентів тільки за умови переведення на ті ж самі спеціальності, за якими здійснювалась їх підготовка.
Для розгляду заяви про переведення необхідно подати:
1. Заяву на ім’я ректора, вищого навчального закладу, в якому навчається студент, з відповідним записом ректора про згоду на переведення, скріпленим печаткою.
2. Довідку про рівень акредитації відповідного напряму (спеціальності) та про акредитацію в цілому навчального закладу, в якому навчається студент.
3. Заяву на ім’я ректора Університету. У заяві потрібно вказати причини переведення і обов’язково зазначити на яких умовах навчався студент (за оплату чи без оплати).
4. Залікову книжку (індивідуальний план).
5. Довідку про академічну різницю (видається в деканаті факультету, куди переводять студента).
6. Паспорт та ідентифікаційний код.
Поновлення до складу студентів здійснюється ректором університету незалежно від тривалості перерви в навчанні, причини виключення, трудового стажу, форми навчання і з врахуванням здатності претендента успішно виконувати графік навчального процесу.
Поновлення студентів на перший курс забороняється. Ректор університету має право поновити на другий курс студентів, які були виключені з першого курсу, за умови ліквідації ними академічної заборгованості до початку навчальних занять.
Для розгляду заяв на поновлення необхідно подати:
1. Заяву на ім’я ректора.
2. Довідку про рівень акредитації відповідної спеціальності та про акредитацію в цілому навчального закладу, в якому навчався студент (крім Уманського НУС).
3. Академічну довідку, оформлену в установленому порядку.
4. Витяг з наказу про відрахування.
5. Довідку про академічну різницю (видається в деканаті факультету, куди поновлюють студента).
6. Паспорт та ідентифікаційний код.